تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت دندان یک روش نوین محسوب می ‌شود و به طور کلی مراحل ایمپلنت دندان به ۹ بخش تقسیم می‌ شوند که به ترتیب عبارتند از:

    معاینه دهان، دندان و لثه‌ ها
    کشیدن دندان
    باز سازی استخوان
    نصب پایه ایمپلنت
    آشکار سازی
    قالب گیری
    اندازه‌گیری فک و زاویه دندان ‌ها و طراحی مجدد لبخند
    امتحان شاسی کار در دهان
    تحویل روکش کار

آیا ایمپلنت دندان جلو ارزش صبر کردن را دارد؟

بله. ایمپلنت‌های دندانی طبیعی‌ترین جایگزین دندان هستند و مزایای بی‌شماری نسبت به بریج‌ها و پروتزهای سنتی دارند. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که ایمپلنت دندان چقدر طول می کشد؟

به صورت فهرست‌وار زمان لازم برای هر مرحله ایمپلنت دندان جلو را در زیر می‌بینید. در ادامه هر یک را توضیح می‌دهیم.

  •      مشاوره: 1 نوبت.
  •      برنامه‌ریزی درمان: معمولاً همراه با مشاوره است.
  •      کشیدن دندان و پیوند استخوان (در صورت نیاز): 1 نوبت، سپس 4 ماه بهبود
  •      جراحی: 1 نوبت. تحت شرایط خاص، مراحل 3 و 4 را می‌توان برای کوتاه کردن کل پروسه و زمان بهبودی ترکیب کرد.
  •      بهبودی: 3-6 ماه.
  •      اباتمنت و ترمیم (تاج، بریج یا دندان مصنوعی): 1-2 نوبت.
  •      نگهداری مداوم: در منزل و نزد دندانپزشک هر 4 تا 6 ماه یکبار.
ایمپلنت سوئیسی نسبت به سایر ایمپلنت های دندانی، از کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردار است. طراحی ایمپلنت دندان سوئیسی با تکنولوژی روز دنیا به طور قابل توجهی پیشرفت کرده به طوریکه اکثر سازندگان سوئیسی توانسته اند؛ ایمپلنت های دندانی متفاوتی را از لحاظ طول، پهنا، نوع اتصال و جنس ایمپلنت تولید کنند، تا دندانپزشک امکان کاشت دندان را در هر شرایطی داشته باشد.
با توجه به اینکه قیمت ایمپلنت دندان سوئیسی نسبت به سایر برندها بسیار بیشتر است؛ در کلینیک دکتر شهاب محمدی امکان پرداخت هزینه ایمپلنت قسطی درنظر گرفته شده تا همه بیماران بتوانند از شرایط درمانی یکسانی برخوردار شوند و حتی با بودجه محدود بتوانند جای خالی دندان خود را با ایمپلنت دندان سوئیسی با کیفیت پر کنند.
انواع ایمپلنت کره ای، جزو ایمپلنت های با کیفیت و دوام بالا و با قیمت مناسب است که برای بیمارانی که بودجه محدودی جهت کاشت دندان دارند؛ مناسب به نظر می رسد. البته در بازار ایمپلنت های چینی بی کیفیت به جای ایمپلنت های کره ای عرضه می شود. به همین علت بهتر است برای کاشت دندان به کلینیک های تخصصی و معتبر مراجعه کنید که مطمئن باشید؛ از برندهای مشهور ایمپلنت کره ای از جمله اوستم، نیوبیودنت یا مگاژن استفاده می کنند.

علل درد دندان بعد از عصب کشی و درمان

علت ورم و درد دندان پس از عصب کشی یا درد عصب کشی دندان هنگام غذا خوردن می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

علت درد دندان بعد از عصب کشی

- عفونت در استخوان

شاید شما عصب کشی دندان انجام داده و دندان آلوده شما نیز تمیز شده باشد اما با این حال اگر هنوز باکتری ها در استخوان اطراف ریشه وجود داشته باشند، ممکن است شما ورم و درد دندان عصب کشی شده یا درد دندان عقل را تجربه نمایید.

خوشبختانه با حذف منبع عفونت که همان عصب مرده دندان می باشد، باکتری ها جایی برای پنهان شدن ندارند. سیستم ایمنی بدن شما می تواند این عفونت را از بین ببرد. برای تسریع روند، دندانپزشک می تواند برای شما آنتی بیوتیک تجویز نماید. بهترین کلینیک دندانپزشکی را در این مواقع انتخاب کنید.

 - کانال ریشه آلوده

یکی از دلایل درد دندان بعد از عصب کشی، آلودگی کانال ریشه است. در واقع، حتی ممکن است یک دندان پس از درمان ریشه دندان عفونی شود. این وضعیت نا امید کننده زمانی رخ می دهد، که پر شدن یا ترمیم دندان به خوبی انجام نشده باشد و باکتری های بزاق شما به اطراف دندان مذکور راه پیدا کنند.

به همین دلیل است که بسیاری از دندانپزشکان پس از عصب کشی، دندان را با تاج می بندند. هر چند همیشه این نمی تواند راه حل خوبی باشد اما می تواند گزینه مناسبی برای برخی دیگر باشد. در هر صورت، یک دندانپزشک حرفه ای می تواند با بهره گیری از تجربیات خود بهترین تصمیم را برای سلامت دهان و دندان شما بگیرد.

علت درد دندان بعد از عصب کشی

- پر کردگی یا تاج بزرگ

اگر پرکردگی یا تاج بسیار بزرگ باشد، با نیروی زیادی می تواند به دندان مقابل برخورد کند و در نتیجه باعث درد دندان بعد از عصب کشی شود. خوشبختانه مدیریت این درد بسیار آسان است. دندانپزشک به سادگی می تواند با پر کردن یا تنظیم تاج، این درد را برطرف نماید.

- نشت سدیم هیپوکلریت

طی درمان عصب کشی، دندانپزشک ریشه های دندان را با سدیم هیپوکلریت شستشو می دهد. این محلول باکتری ها را از بین می برد و هرگونه بافت عصب باقیمانده را در خود حل می کند. در موارد نادر، مقداری از این محلول می تواند از نوک ریشه خارج شده و در نتیجه درد دندان بعد از عصب کشی را سبب شود. برای کاهش این درد ممکن است لازم باشد شما تا چند هفته آنتی بیوتیک و مسکن مصرف نمایید.

- کانال از دست رفته

دندان ها، بخصوص دندان های مولر دارای مجاری متعددی هستند و تشخیص برخی از آنها بسیار دشوار می باشد. از این رو، این احتمال وجود دارد که یک دندانپزشک با نادیده گرفتن یک کانال آلوده باعث شود تا عفونت در داخل دندانی رخ دهد.

در این صورت، دندان شما به دمای سرد و گرم حساس می شود. یا اگر باکتری عامل ایجاد عفونت باشد، ممکن است که درد دندان بعد از عصب کشی هنگام غذا خوردن را تجربه کنید.

تفاوت های اصلی لمینت و کامپوزیت دندان

سوالی که برای اکثر کسانی که دوست دارند از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند این است که فرق لمینت و کامپوزیت در چیست؟ کدام یک برای شما بهتر است؟ اگر جز کسانی هستید که دوست دارید با لبخندی زیبا و طبیعی زیبایی های صورت خود را چندین برابر کنید به احتمال زیاد به دنبال لمینت یا کامپوزیت خواهید رفت. در این مواقع این سوال پیش می آید که فرق لمینت و کامپوزیت دندان چیست؟ کام گزینه می تواند جز بهترین گزینه برای اجرای لبخندی زیبا باشد؟

لمینت

لمینت ها از پوسته ‌های بسیار نازک ساخته شده اند که در اکثر مواقع از  پرسلن یا رزین تقویت ‌شده هستند

لمینت ها در اکثر مواقع برای ترمیم دندان ‌های سیاه و کنده شده، ترمیم‌ های زیبایی، و تغییر زیبایی دهان و دندان به کار می رود.

یکی از بارزترین ویژگی های لمینت ها مقاومت بالای آنهاست. به دلیل ساختاری که لمینت ها دارند دوام بیشتری نسبت به کامپوزیت ها خواهند داشت.

لمینت ها دارای رنگ ثابتی هستند و هماهنگی مناسبی با دندان های اطراف و فک دارند.

لمینت نسبت به کامپوزیت فرآیندهای طولانی‌تر و پیچیده‌تری دارد.

کامپوزیت

مواد تشکیل دهنده کامپوزیت ها از مواد رزینی مانند شیشه و رزین است

کامپوزیت ها برای تعمیر شکستگی‌ های کوچک، پر کردن دندان ‌های همسطح و حتی ترمیم ‌های زیبایی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کامپوزیت ها نسبت به لمینت ها مقاومت کمتری دارند.

کامپوزیت ها از لحاظ قابلیت تنظیم رنگ بهتر از لمینت ها هستند و این توانایی را دارند که شما بتوانید با استفاده از آنها رنگ دلخواه را برای دندان ها انتخاب نمایید.

کامپوزیت در یک روز نیز قابل اجراست.

 

هر واحد دندان چیست؟

گفتیم که برای رسیدن به پاسخ قیمت ونیر دندان باید معنی یک سری از اصطلاحات را بدانید. ونیر دندان در کلینیک های دندانپزشکی به صورت واحد انجام خواهد شد. بنابراین باید پاسخ این سوال را گرفته باشید. هر واحد لمینت چند دندان است؟ از آنجایی که هر واحد دندان در کلینیک های دندانپزشکی، معیار پزشک برای معاینه هستند، قیمت ونیر دندان نیز بر حسب هر واحد دندان بیمار مشخص می شود.

دندانپزشکان برای معاینه بیمار، معیار هر واحد دندان آسیب دیده را، واحد دندان قرار می دهند. بنابراین شما باید برای انجام روکش دندان ابتدا مشخص کنید که نیاز به انجام چند واحد ونیر دندان دارید. هر چند این موضوع را، پزشک مربوطه تشخیص خواهد داد. هر چه تعداد واحد های دندان برای انجام ونیر بالاتر باشد، طبیعتا قیمت ونیر دندان نیز بالاتر خواهد رفت. با این اوصاف باید گفت تعداد واحد های بیمار برای معاینه تاثیر مستقیمی بر قیمت ونیر دندان دارد.

دکتر شهاب محمدی موسس کلینیک دندانپزشکی غرب تهران یکی از باسابقه‌ترین کلینیک‌های تخصصی ایمپلنت دندان، لمینت دندان می‌باشد که در سال 1385 از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده اند و دارای سابقه 10ساله در زمینه همکاری با مطبوعات تخصصی علمی و پایان نامه برگزیده سال 1384 در بررسی تاثیرات ورزش حرفه ای بر آسیب های وارده به منطقه زیبایی دندان‌ها به عنوان متخصص ایمپلنت دندان و زیبایی دندان هستند.

در این کلینیک علاوه بر تمرکز بر فناوری‌های نوین مثل ایمپلنت دندان دیجیتال سعی ‌گردیده است تا حد امکان هزینه‌های دندانپزشکی تا آن‌جایی که امکان دارد معقولانه باشد و کیفیت همچنان استاندارد بالایی داشته باشد. با یک نگاه اجمالی به هزینه‌ ایمپلنت دندان و قیمت لمینت دندان این نکته برای شما بهتر روشن خواهد شد.

 

  • ۰۲/۰۹/۱۵
  • آرش افشاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی