تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

  • ۰
  • ۰

تا سال ۲۰۲۰ همه ماشین های سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز می شود, سامسونگ می خواهد تا سال ۲۰۲۰, هوش مصنوعی را به همه ماشین های تولیدی خود به ویژه لوازم خانگی سامسونگ اجرا کند.

 

این‌ روزها هوش مصنوعی پیشرفت قابل‌ توجهی کرده و استفاده از دستیارهای صوتی نظیر الکسا و گوگل اسیستنت به امری عادی تبدیل شده است. سامسونگ نیز با شناخت این نیاز, همراه با معرفی گلکسی اس ۸ از هوش مصنوعی گفتار-محور بیکسبی رونمایی کرد.

حال بر طبق اظهار نظر جدید مدیر بخش هوش مصنوعی سامسونگ, به‌ نظر می‌رسد که این شرکت قصد استفاده فراگیر از این هوش مصنوعی در تمام محصولات تولیدی خود دارد. در مصاحبه‌ای که اخیراً روزنامه‌ی واشنگتن پست با این مسئول انجام داده, وی از استفاده دستورات صوتی در تمامِ محصولات تولیدی‌ سامسونگ تا سال ۲۰۲۰ خبر داده است.

هوش مصنوعی در لوازم خانگی سامسونگ

همان‌طور که می‌دانید, سامسونگ علاوه بر گوشی‌ هوشمند, بازه‌ی وسیعی از سرویس خدمات سامسونگ نظیر یخچال, جاروبرقی, تلویزیون و… تولید می‌کند.

بر اساس گزارش واشنگتن پست, این شرکت کره‌ای سالانه نزدیک به ۵۰۰ میلیون دستگاه از هر کدام از این محصولات به فروش می‌رساند و امروزه, با توجه به تمایل بازار به سمت خانه‌های هوشمند, استفاده از هوش مصنوعی در لوازم خانگی پیش‌از پیش مهم جلوه می‌کند.

مدیرعامل سامسونگ, هیون سوک, می‌گوید:

ما یک شرکتِ تولیدکننده محصول هستیم. حال قوانین بازی تفاوت کرده است و نباید زود یا دیر واکنش نشان بدهیم.

اقدامات فوق همگی در راستای تحقق آینده‌ای از دستگاه‌های همواره متصل است؛ حال به‌ لطف استفاده از هوش مصنوعی و دستورات صوتی, این‌ آینده بیش از پیش به ما نزدیک شده است.

به‌ تازگی شرکت سامسونگ ۵ مرکز جدید برای تحقیقات خود در زمینه‌ی هوش مصنوعی احداث کرده است. انتظار می‌رود سامسونگ برای حضور در عرصه‌ی بلندگوهای هوشمند, اسپیکر بیکسبی را به‌زودی روانه‌ بازار کند تا از رقبایی مانند آمازون, گوگل و اپل جا نماند.

با این وجود, آینده هر چه باشد, بی‌شک هوش مصنوعی و لوازم خانگی هوشمند در آن دخیل خواهند بود و این رؤیا دیر یا زود محقق خواهد شد.

خدمات تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ

همکاران ما خودشان در محل دستگاه شما حضور می رسانند و لازم نیست شما دستگاه مربوطه را به نمایندگی بیاورید.

اما اگر در شرایط خاصی مجبور باشیم دستگاه را به تعمیرگاه مجاز انتقال دهیم این کار نیز توسط نمایندگی تعمیرات و همکاران ما انجام می شود و هزینه آن نیز برعهده ماست. پس تنها کاری که شما در همه مراحل تعمیرات دستگاه ها انجام می دهید تماس با ما و اطلاع رسانی مشکل تان است.

خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ در همه ناحیه های تهران نمایندگی فعال دارد و شما از هر گوشه و کنار تهران و کرج می توانید با ما تماس بگیرید و خدمات موردنیاز خود را از همکاران ما درخواست کنید. همکاران ما همه جزء بهترین کارشناسان و مهندسان و تکنسین های این حوزه هستند و دانش و مهارت بالایی در شناخت دستگاه های سامسونگ و برطرف کردن مشکلات مربوط به آنها دارند.

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • آرش افشاری

نظرات (۱)

کاغذ دیواری سه بعدی چیست

کاغذ دیواری سه بعدی از نظر جنس با انواع کاغذ دیواری های معمولی فرقی ندارد اما طراحی آن به گونه ای است که به دلیل سایه هایی که دارد، طرح آن در فاصله حدود سه متری برجسته یا فرو رفته به نظر می رسد. باید در نظر داشت که برجستگی یا اکلیلی بودن کاغذ به معنای سه بعدی بودن نیست. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی هم با کاغذ دیواری های دیگر تفاوت چندانی ندارد اصولا تفاوت قیمت کاغذ دیواری ها در نوع آلبوم و در واقع جنس و برند آنهاست.

طراحی دکوراسیون داخلی با چاپ پوستر دیواری سه بعدی

وقتی از کاغذ دیواری سه بعدی صحبت می شود، افراد معمولا یاد این مدل از پوسترها می افتند؛ در حالی که کاغذ دیواری سه بعدی رولی که دارای طرح سه بعدی تکرار شونده مانند سنگ دکوراتیو، آجر یا چوب باشد را نیز شامل می شود.

تفاوت کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی

این نوع پوستر دیواری با انواع کاغذ دیواری رولی از نظر جنس و ابعاد و قیمت متفاوت است، در پوستر دیواری معمولا یک طرح خاص به صورت سفارشی بر روی کاغذ چاپ می شود که این طرح می تواند سه بعدی هم باشد بدین معنا که طرحی که روی کاغذ چاپ می شود سایه هایی دارد که یک بعد جدید به دیوار اضافه می کند. این طرح می تواند انتخابی باشد و از کاغذ دیواری رولی که انتخاب شما تنها از روی آلبوم است متنوع تر است.

یکی از ویژگی خاص این نوع پوسترها، همین سفارشی بودن آن است که حتی می تواند تصویری از کودک شما یا عکس هایی از مراسم عروسی و یا گل، منظره، نمای پانوراما از یک شهر در شب ، دنیای زیر آب و یا حتی تصاویر هیجانی از فضا و لحظه پرواز هواپیما یا اتومبیل در حال دور زدن و تصاویری از این دست باشد.

چاپ پوستر دیواری سه بعدی در اتاق تلویزیون

بهترین انتخاب برای تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کار استفاده از پوستر دیواری است زیرا هم نصب آسانتری نسبت به کاغذ دیواری رولی دارد و هم به دلیل تنوع در طرح و رنگ راحت تر با دکور محیط هماهنگ می شود و کم هزینه تر است.

البته قیمت این مدل پوستر دیواری از چاپ کاغذ دیواری رولی بیشتر است و برحسب متر مربع می باشد و از آنجایی که طرح آن انتخابی است و تولید عمده ندارد گران تر است و همچنین با توجه به جنس پوستر دیواری که کیفیت بالاتری دارد، قیمت آن نیز بالاتر است، اما چون این طرح یکتا است و جنس کاغذ بسیار باکیفیت و ماندگار است و هر چند سال یکبار نیازی به تعویض ندارد پس ارزش سرمایه گذاری را دارد. مهمترین عامل در زیبایی و منحصر به فرد بودن یک پوستر دیواری چاپ و رنگبندی آن است.

 

https://printlotus.com/2020/07/18/%da%86%d8%a7%d9%be-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af%db%8c/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی