تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

  • ۰
  • ۰

ارور ۵۱ در کولرگازی ال جی، خطای ۵۱ معمولا روی صفحه نمایش ظاهر می شود و دلیل عمده آن در مواقع نصب و تعمیر است. برای اینکه به راحتی بتوانید این خطا را برطرف کنید با ادامه نوشته همراه باشید.

 

دلیل اصلی خطای ۵۱ کولر گازی

دلیل خطا: ارور ۵۱ در کولرگازی ال جی از خطاهایی است که احتمال ظاهر شدن آن هم در زمان نصب و هم در تعمیر ماشین وجود دارد.دلیل ظاهر شدن ارور ۵۱ در کولرگازی ال جی در حین نصب, عدم تناسب ظرفیت یونیت داخلی و بیرونی است۔

به عنوان مثال اگر ظرفیت یونیت داخلی ۹۰۰۰ باشد باید ظرفیت یونیت بیرونی ۹۰۰۰ باشد.علاوہ بر ظرفیت دستگاہ, توجه به سافیکسں های پنل داخلی و یونیت بیرونی در نصب بسیار حائز اهمیت است.بهترین کمک برای اطمینان از وجود تناسب بین پنل داخلی و یونیت بیرونی برچسب انرژی ماشین است.در قسمت پایین برچسب انرژی در سمت راست مدل یونیت داخلی به همراہ مدل مناسب یونیت بیرونی آورده شدہ است.دلیل ظاهر شدن ارور ۵۱ در کولرگازی ال جی در تعمیر ماشین, عدم همخوانی برد داخلی و برد آپشن است. در تعویض بردها حتما باید پارت صحیح از سرویس منوال ماشین سفارش گذاری شود و پارت با پارت داغی ماشین یکی باشد.به عنوان مثال در ماشین های اینورتر پلاس پارت برد داخلی برای تمامی ظرفیت ها یکی است, ولی پارت برد آپشن برای ظرفیت های مختلف متفاوت است. لذا انتخاب نادرست برد آپشن باعث ارور ۵۱ در کولرگازی ال جی می شود.برای آگاهی بیشتر از کد خطای های بیشتر می توانید نوشته کد خطای کولرگازی ال جی را مطالعه کنید یا با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید.

برای هر گونه سرویس, نصب و یا تعمیرات کولر گازی ال جی میتوانید از طریق پر کردن فرم ثبت سفارش آنلاین و یا از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

رفع ارور ۵۱ در کولر گازی ال جی

تعمیرات و عیب یابی کولر گازی ال جی

دلیل خطا : این خطای از خطاهایی است که هم در نصب و هم در تعمیر ماشین احتمال ظاهر شدن آن وجود دارد.

دلیل اصلی ظاهر شدن ارور ۵۱ در کولرگازی ال جی به هنگام نصب , تناسب نداشتن ظرفیت یونیت داخلی و بیرونی است. به عنوان مثال : اگر ظرفیت یونیت داخلی ۹۰۰۰ باشد , باید ظرفیت یونیت بیرونی هم ۹۰۰۰ باشد. همچنین علاوه بر ظرفیت های ماشین , سافیکس های پنل داخلی و یونیت بیرونی در نصب نیز بسیار اهمیت دارند.

بهترین کمک برای اینکه از تناسب بین پنل داخلی و یونیت بیرونی اطمینان داشته باشیم برچسب انرژی ماشین است.

در قسمت زیرین برچسب انرژی در بخش راست یونیت داخلی به همراه مدل مناسب یونیت خارجی نمایش داده است.

دلیل ظاهر شدن ارور ۵۱ در کولرگازی ال جی هنگام تعمیر ماشین , ناسازگاری برد داخلی و برد آپشن است. در عوض کردن این بردها حتما می بایست پارت صحیح از سرویس منوال ماشین سفارش گذاری شود و پارت با پارت داغی ماشین یکی باشد.

به عنوان مثال در سیستم های اینورتر پلاس پارت برد داخلی برای همه ی ظرفیت ها یکی است, اما پارت برد آپشن برای ظرفیت های مختلف تفاوت دارد. پس انتخاب نکردن درست برد آپشن خطای ۵۱ را ایجاد خواهد کرد.

مراحل تعویض برد کولر گازی ال جی

زمانی که همه مراحل را بررسی کردید و به این نتیجه رسیدید که باید برد کولرگازی را عوض کنید, قبل از تعویض برد حتما مراحل زیرا را انجام دهید.

برق ماشین را قطع کنید.

تمامی اتصالات برد بیروی و داخلی را از برد کولرگازی جدا کنید.

پس از چند دقیقه صبر, دوبار تمام اتصالات را وصل کنید.

درنهایت برق ماشین را دوباره وصل کرده و ماشین را روشن کنید. درصورت مشاهده خطا, باید نسبت به تعویض برد اقدام نمائید.

برای نصب و جابجایی, سرویس, شارژ گاز و تعمیر کولرگازی با نمایندگی مجاز ال جی تماس بگیرید. شما با تکمیل فرم ثبت درخواست آنلاین و یا از طریق شماره تماس های تلفنی می توانید با ما در ارتباط باشید.

در واقع نشانگرهای خطا برای نمایش دادن خطا کولرگازی می باشند. به یاد داشته باشید اگر همزمان دو خطا داشته باشیم در ابتدا خطایی که خطرناک تر است نمایش داده می شود.

  • ۹۷/۰۲/۱۸
  • آرش افشاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی