تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

  • ۰
  • ۰

ال جی چگونه موفق شد؟

شرکت ال جی یکی از بهترین برندهای فناوری است که آمیزه تکنولوژی و کیفیت را می توانید در هر یک از محصولات این شرکت معروف ببینید. بخش الکترونیک شرکت ال جی این شرکت پیشرفت فوق العاده زیادی نسبت به رقبا داشته است. معرفی سری قدرتمند و فوق‌العاده جی در ابتدای سال ۲۰۱۳ و همچنین معرفی یکی از خوش قیمت ترین تبلتهای حال حاضر یعنی تبلت جی پد هم نشان از اراده بالا الجی، در تسخیر دوباره بازار دارد. 

همچنین در بخش ها دیگر نیز شاهد حضور یخچال،تلویزیون، گجت های پوشیدنی و… بودیم که با استقبال بی‌نظیری رو به‌ رو شد.خدمات پس از فروش ال جی همیشه بهترین بوده است.

ال ‌جی الکترونیکس شرکتی الکترونیکی کره ای و چند ملیتی است. این شرکت از شرکت های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات شناخته می‌شود.

شرکت ال جیشرکت ال جی

شرکت LGتاریخچه شرکت ال جیفعالیتهای شرکت LGبخش لوازم خانگی ال جیلوازم خانگی ال جی

تاریخچه شرکت ال جی

اول اکتبر ۱۹۵۸ در کشور کره جنوبی، شرکتی تاسیس گردید که نام گلداستار را برای خود برگزیده بود. گلداستار توسط Koo In-Hwoi تاسیس گردید و عمده فعالیت این شرکت روی لوازم خانگی متمرکز شده بود. به طوری که گلداستار اولین محصولات الکترونیکی کشور کره جنوبی را تولید کرد که شامل اولین رادیو، تلویزیون، یخچال و دستگاه‌های تهویه مطبوع (همان کولر خودمان!) می‌بود. در مارس ۱۹۸۶ اولین شعبه خارجی گلداستار در نیویورک افتتاح گردید. اما بحث تاسیس گلداستار پیچیده‌تر از تصور است، و در ابتدا Koo In-Hwoi شرکتی برای تولید مواد شیمیایی با نام Lucky را در سال ۱۹۴۷ افتتاح کرد. ۵ سال بعد Hwoi به فکر تاسیس یک شرکت الکترونیکی افتاد و این شرکت در این سال آغاز به کار کرد. نکته بسیار جالب توجه تولید و عرضه محصولات الکترونیکی با مارک‌تجاری Lucky است، اما مدتی بعد این محصولات با مارک‌تجاری گلداستار تولید گردیدند (از نظر تغییر نام رکوددار است!).

LG 회사

در سال ۱۹۵۸ اتفاق عجیبی در تاریخ صنعت کره جنوبی رخ داد و آن اتفاق، ادغام شرکت‌های Lucky و Goldstar بود! بله، یک شرکت ساخت قطعات پلاستیکی و یک شرکت ساخت لوازم الکترونیکی با یکدیگر ادغام شدند. همانطور که می‌دانید تمام لوازم‌خانگی نیاز به یک خانه امن برای قطعات داخلی خود دارند و چه‌چیز بهتر از قاب پلاستیکی!

این ادغام سبب پیشرفت و سرعت گرفتن روند تولید لوازم خانگی گلداستار گردید.

شاید بپرسید ال‌جی کجاست!

شرکت ال جی، سه سال پس از ادغام این دو شرکت در سال ۱۹۹۵ شکل گرفت و نام LG برگرفته از ابتدای نام Lucky و Goldstar و همچنین تداعی‌کننده شعار شرکت یعنی Life’s Good بوده است. LG هم اکنون دومین تولیدکننده تلویزیون (پنل، LED ،LCD) و سومین تولیدکننده گوشی‌های موبایل در جهان است و همچنین بیشترین میزان فروش درایوهای نوری را در اختیار دارد.

فعالیتهای شرکت LG

بخش سرگرمی های خانگی

بخش سرگرمی های خانگی شرکت ال جی به تولید و عرضه تلویزیونهای پلاسما و ال سی دی، تلویزیونهای هوشمند ال جی تحت عنوان LG Smart TV و پانلهای OLED، حافظه های فلش، پخش کننده های بلوری و دی وی دی، سینمای خانگی، مانیتورهای تخت و درایو های CD و DVD برای کامپیوترهای خانگی و پحش کننده های شخصی می پردازد. از اکتبر سال ۲۰۱۰ بخش سرگرمی های خانگی با بخش تجاری شرکت ادغام شد.

بخش ارتباطات موبایل

بخش ارتباطات موبایل شرکت ال جی به تولید گوشی های موبایل، کامپیوترهای شخصی و تجهیزات ارتباطی می پردازد. گوشی های موبایل ال جی برای کار در شبکه های CDMA در سرتاسر دنیا طراحی و ساخته شده اند. همچنین نسخه های بدون قرارداد (unlocked) از گوشی های ال جی قابلیت کار با هر شبکه GSM در سطح جهان را دارا هستند. ال جی در سال ۲۰۱۰ با فروش ۱۱۶.۷ میلیون دستگاه موبایل توانست ۸.۴ درصد بازار را به دست بیاورد.

بخش لوازم خانگی ال جی

بخش لوازم خانگی این شرکت به تولید یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق و فرهای میکروویو، جاروبرقی و همچنین موتورهای الکتریکی و کمپرسور می پردازد. فروش بخش لوازم خانگی ال جی در سال ۲۰۰۷ به ۱۱.۸ تریلیون وون کره جنوبی رسید که ۲۹ درصد درامد کل شرکت را در بر می گرفت. ۳۵ درصد سود حاصل از فروش لوازم خانگی ال جی از بازار امریکای شمالی به دست آمد. ما تعمیرات لوازم خانگی ال جی را برای شما ضمانت می کنیم. نمایندگی تعمیرات ال جی در همه کشورها پراکنده شدند.

بخش تهویه هوا و راهکارهای انرژی

در این بخش شرکت ال جی به تولید دستگاه های تهویه هوا و لامپهای ال ای دی می پردازد.

نام برند ال‌جی از واژه Lucky Goldstar لاکی گلداستار یعنی نام ابتدایی این شرکت، گرفته شده است. اما ال جی، یک شعار نیز دارد!Life’s Good شعار این شرکت به معنی ، زندگی خوب یا زندگی خوب است، بوده که در نوع خود جالب است و به نوعی به امیدواری اشاره دارد! اما بد نیست که نام کره ای و اصلی این کمپانی به زبان کره ای را بدانید، در جواب باید گفت: 법인 نام کره ای این کمپانی است!

نگاهی به مهمترین فعالتی های شرکت ال جی در طول سالیان

۱۹۵۸: شرکت ال‌جی کنونی با عنوان شرکت گلداستار (GoldStar) تأسیس شد!

۱۹۵۹: تولید اولین رادیو کره ای! ۱۹۶۲: اولین تلفن کره ای را تولید کرد!

۱۹۶۵: اولین یخچال کره ای را معرفی کرد!

۱۹۶۶: اولین تلویزیون سیاه و سفید کره‌ای را تولید کرد!

۱۹۶۸: اولین تهویه مطبوع کره‌ای را ساخت! همچنین اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک تاسیس کرد.

۱۹۷۸: اولین نمایندگی فروش خود را در ایالت متحده تأسیس نمود.

۱۹۸۱: اولین تلویزیون رنگی را در کره تولید کرد!

۱۹۸۹: تاسیس یک مرکز تحقیقات فناوری مورد تایید وزارت علوم و فناوری!

۱۹۹۲: با گلدستار و گلدات ارتباطات ادغام شد و برای اولین بار در کره مرکز فناوری اطلاعات توسط ال جی تاسیس شد!

۱۹۹۵: این شرکت، به ال‌جی الکترونیکس تغییر نام داد.

۱۹۹۷: اولین تلفن همراه دیجیتال CDMA برای Ameritech و GTE در امریکا ساخته شد. ال‌ جی گواهی UL را در ایالات متحده از آن خود کرد.

١٩٩٨: ساخت اولین تلویزیون پلاسمای ۶٠ اینچی در جهان توسط ال جی

شرکت ال جی در قرن جدید

۲۰۰۰: تولید اولین یخچال اینترنتی در جهان

۲۰۰۱: تلفن همراه GSM به روسیه، ایتالیا و اندونزی صادر شد.

۲۰۰۲: ال‌جی به دو بخش LG Electronics و LG Corporation تقسیم شد. صادرات تلفن‌های همراه GPRS رنگی به اروپا آغاز شد.

۲۰۰۳: ال‌جی به بازار گوشی تلفن همراه GSM در اروپای شمالی و خاورمیانه راه پیدا کرد!

۲۰۰۴: ساخت اولین تلویزیون LCD تجاری ۵۵ اینچی در جهان و ساخت اولین تلویزیون پلاسمای ٧١ اینچی در جهان

۲۰۰۵: به عنوان چهارمین برند برتر در بازار تلفن همراه در سراسر جهان معرفی شد

۲۰۰۶: ال‌جی Chocolate، اولین تلفن همراه از سری Black تلفن‌های پیشرفته معرفی شد و ساخت اولین پلاسمای تک لایه ۶٠ اینچی HD PDP و تلویزیون LCD ١٠٠ اینچی، توسط الجی در این سال صورت گرفت!

۲۰۰۸: اولین بلوتوث هدست ترکیبی موبایل معرفی شد.

۲۰۰۹: به عنوان سومین برند برتر در زمینه تولید تلفن همراه در بازار جهانی برگزیده شد! همچنین اولین گوشی اندرویدی خود را یعنی اپتیموس کیو را ساخت!

۲۰۱۰: LG OPTIMUS 2X، اولین و سریع‌ ترین گوشی هوشمند دوهسته‌ای تولید شد!

۲۰۱۱: LG Revolution، اولین گوشی هوشمند ال‌جی با پشتیبانی از شبکه ۴G معرفی و پس از آن Optimus LTE، پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ۴G ال‌جی اعلام شد!

۲۰۱۲: تولید گوشی نکسوس ۴ با همکاری گوگل

۲۰۱۳: تولید سوپر فون ها الجی جی ۲ و نکسوس ۵، نخستین تلویزیون oled جهان را روانه بازار کرد و تبلت خوش قیمت جی پد را معرفی کرد.

۲۰۱۴ : تولید سوپر فون الجی جی ۳ تولید رادیو شرکت ال‌جی کنونی با عنوان شرکت گلداستار در سال ۱۹۵۹ میلادی بود که با تولید اولین رادیو کره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد! اولین رادیو ال جی یک انقلاب بزرگ در جهان ایجاد کرد!

تولید تلفن

چالش بعدی گلد استار تلفن بود!

پس از موفقیت در تولید رادیو در سال ۱۹۶۲ گلد استار تصمیم به تولید تلفن گرفت و همچون رادیو اولین تلفنان کمپانی نیز یک انقلاب بزرگ در دنیا ایجاد کرد و همین تلفن بود که زمینه ساخت تولید موبایل ها را فراهم کرد!

این شرکت با تولید تلفن سود بسیار خوبی بدست آورد!

اولین تلفن ال جی

بعد از تولید این تلفن، کمپانی گلداستار باز هم تلفن ها دیگر نیز تولید کرد، اما هیچ یک به اندازه اولین تولیدش موفق نبود و این کمپانی دیگر به سمت تولید تلفن نرفت!

اما بعد ها شاهد تولید تلفن همراه از این کمپانی بودیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت!

تولید لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباس شویی و …)

گلد در ماه آوریل ۱۹۶۵ اولین یخچال کره ای (نام مدل: GR-120) توسط کمپانی گلد استار تولید شد! ابتدا محصول آزمایش این یخچال به بازار آمد و پس از اینکه موفقیت کسب کرد، تولید انبوه یخچال آغاز شد! این یخچال امکاناتی خوب و جالبی همچون تنظیم کننده دما و بخش فریزر داشت!

چند دهه بعد از تولید موفق یخچال، ال جی به سراغ ماشین لباس شویی نیز رفت و مدل ها زیادی را نیز در این زمینه ارائه کرد! تولید یخچال برای گلد استار سود بسیاری را به ارمغان آورد، پس از آن تا سال ۱۹۹۵ نیز تولید یخچال ها به صورت عادی پیش می رفت! اما بعد از تغییر نام به ال جی الکترونیک، این کمپانی تمرکز بیشتر به خرج داد و یخچال ها بسیار بیشتر و بهتری را روانه بازار کرد!

لوازم خانگی ال جی

اما در تولید ماشین لباس شویی ابتدا این کمپانی، آنچنان موفق نبودولی رفته رفته، شاهد تولید ماشین لباس شویی ها خوبی بود که اوج اون در اوایل قرن بیست و یکم بود، یعنی زمانی که گلد استار به ال جی الکترونیکس تغییر نام داد!

تولید تلویزیون

تولید تلویزیون یکی از بخش ها موفق ال جی از گذشته تا کنون بوده است!

ورود به تولید گوشی ها اندرویدی

ال‌ جی با نام اپتیموس وارد دنیای گوشی‌های هوشمند اندرویدی شد! محصولی به نام اپتیموس کیو، اولین دستگاه اندرویدی این کمپانی کره‌ای بود که نسبت به رقبا، کمی دیر تر وارد دنیا اندروید شد.

همین ورود دیر و عدم تمرکز کافی بر تولید گوشی‌ های هوشمند سبب شد تا ال‌ جی در آن برهه زمانی از رقبا عقب بیفتد و کاربران به عنوان یک سازنده مطرح اسمارت‌فون بر رویش حساب باز نکنند.

ال‌ جی داشت به راحتی از رقبا شکست می خورد! اما قصد نداشت به این راحتی قافیه را رها کرده و نظاره‌ گر سایر رقبا باشد، دست به کار شد و محصولاتی چون اپتیموس G و G Pro را روانه بازار کرد تا به کمک آن‌ها نام و نشانی به دست بیاورد. اما این مدل‌ها برای مطرح شدن کافی نبودند و ال‌ جی به سراغ رده نکسوس و گوشی‌ها دیگر رفت و با برداشتن نام اپتیموس از روی گوشی‌ هایش، اراده کرد تا عدم موفقیت در رده هوشمندها را نیز از روی پیشانی‌اش بردارد.

این کمپانی با تولید گوشی ال جی جی ۲ توانست دوباره به اوج بازگردد و با تولید این گوشی توانست، طرفداران زیادی برای خود دست پا کند!

شرکت ال جی

ال جی در آخرین قدم محصول فوق العاده G3 را تولید کرده و قصد دارد تا با این سوپر فون هوشمند خود را به اوج برساند!

این حقیقت بر هیچکس پوشیده نیست که ال جی یکی از بزرگترین کمپانی ها جهان است! این کمپانی دارای بیش از ۸۲ هزار کارمند است که همه آنها برای پیشرفت این کمپانی تلاش می کنند.

  • ۹۷/۰۲/۰۵
  • آرش افشاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی