تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

  • ۰
  • ۰

ایرادهای رایج یخچال فریزر ال جی ، یخ‌ساز یخچال تان کار نمی‌ کند؟ آب از آب‌ سردکن بیرون نمی آید؟ خنک نمی‌ کند؟ در این نوشته به مواردی از ایرادهایی که غالبا یخچال‌ ها به آن گرفتار می‌ شوند به همراه دلیل و راه‌کار رفع اشاره می نماییم.

نمایندگی تعمیرات ال جی در ایران همه محصولات ال جی را حمایت می کند و برند تعمیرگاه مجاز ال جی را به منزله برندی نمونه برای همه خانواده های ایرانی پیشنهاد می نماید. طبق آمار موجود همه مصرف کنندگان این برند از محصولات آن رضایت کامل را دارند و کارکرد و کیفیت آنها را در مقایسه با سایر برندها باکیفیت می دانند.

    • فرض کنید در یخچال را باز کنید و مشاهده کنید باید هر چیزی که درونش است را دور بریزید. هنگامی یخچال به مدت طولانی درست کار نکند، سرانجام مجبور می‌ شوید همین کار را انجام بدهید.

خبر خوب اینکه بسیاری از ایرادهای رایج یخچال فریزر ال جی که غالبا در یخچال فریزر ایجاد می شود را می‌توان به آسانی تعمیر کرد. در این نوشته به مواردی از ایرادهایی که غالبا یخچال‌ ها به آن گرفتار می‌ شوند به همراه دلیل و راهکار رفع اشاره می نماییم.

۱: دمای یخچال به اندازه کافی سرد نیست

شاید ایرادهای رایج یخچال فریزر ال جی از ترموستات است و باید تعویض شود. ولی پیش از هرکاری اول یخچال را از برق در آورید و کویل‌ های کندانسور را با یک برس یا جاروبرقی تمیزکاری کنید. در صورتی که ایراد رفع نشد برای تعمیر یخچال فریزر خود با تعمیرات یخچال فریزر ال جی تماس بگیرید.

ایرادهای متداول یخچال فریزر ال جی

۲: یخساز کار نمی‌ کند

شاید ماژول موتور یخساز خراب شده و باید عوض شود. یک امکان دیگر نیز وجود دارد که شیر ورودی آب مسدود باشد. شیر را بررسی کنید و مشاهد کنید که محلی نشتی نداشته باشد یا چکه نکند؛ ولی از یاد نبرید که منبع اصلی شیر را ببندید و الا احتمال دارد آب سرریز کند.

بررسی کنید که نمایشگر یا فیلتر خراب نباشد. همینطور ایراد می‌تواند مربوط به مکانیزم خود یخ‌ساز باشد. بسیاری از یخچالهای امروزی از گرما جهت آزاد کردن قالب یخ کمک می گیرند که برای معین کردن ایرادهای رایج یخچال فریزر ال جی آن باید یک سری تست های الکتریکی انجام شود. در صورتی که ایراد از شیر آب یا فیلتر نباشد، باید برای تعمیر یخچال فریزر با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس بگیرید.

۳: یخچال کار نمی‌ کند

شاید جعبه کنترل به خاطر قطع شدن های پی در پی برق، فرسوده شده و یا مدارهای باز صدمه دیده و احتمال دارد احتیاج به عوض کردن داشته باشد. برای تعمیر یخچال فریزر ال جی خود باید از تعمیرگاه مجاز ال جی کمک بگیرید.

۴: یخچال سروصداهای ناهنجار در می‌ آورد

در صورتی که ایراد از جعبه کنترل باشد، بایست تعویض گردد.

۵ : آب یا یخ از یخچال بیرون نمی‌ آید

آیا به طور منظم فیلتر را تعویض می‌کنید؟ فیلتر آب یخچال با گذشت زمان، دیگر نمی‌ تواند آلاینده‌ هایی را که جهت فیلتر کردن آنها طراحی شده جمع کند. پس از یاد نبرید که فیلتر را به صورت منظم تعویض نمایید.

در خیلی از یخچال‌ های مدرن ، یک سنسور در درون درب است که به شما اطلاع می دهد چه موقعی باید فیلتر را عوض کنید. شیر آب (در پشت فریزر) هم در صورت مسدود شدن با مواد معدنی و باز و بسته نشدن، احتمال دارد احتیاج به عوض شدن داشته باشد.

برند تعمیرگاه مجاز ال جی به اندازه ای در دنیا و ایران شناخته شده است که نیازی به معرفی ندارد. بسیاری از کشورها محصولات ال جی را به منزله لوازم خانگی مرغوب به فروش می رسانند. تعمیرگاه مجاز ال جی در ایران آماده ارائه خدمات به همه هموطنان عزیزمان است و خدمات پس از فروش ال جی را پشتیبانی می کند. یکی از کارهایی که نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران و کرج انجام می دهد تعویض قطعات محصولات ال جی است.

 این تعویض ها کاملا با قطعات اورجینال و اصلی شرکت ال جی صورت می گیرد و جنس بدلی به کار نمی رود قطعات محصولات ال جی هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری دارای کیفیت ویژه ای هستند که در قطعه های بدلی موجود نیست. این تمایز در تعمیرگاه مجاز ال جی به قدری از سایر محصولات شاخص است که به آن چشم نوازی خاصی بخشیده است. 

همکاران ما با یادداشت آدرس شما در کوتاهترین زمان خودشان را به محل خانه شما می رسانند و مشکل دستگاه شما را برطرف کرده و اگر نیاز به تعویض قطعه های هر یک از لوازم خانگی ال جی باشد، آن قطعه را با قطعات شرکتی اصل ال جی جایگزین می نمایند.

منبع: نمایندگی تعمیرات ال جی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی