تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

  • ۰
  • ۰

چگونه از بین بردن بوی بد داخل ماشین لباسشویی خلاص شویم؟

وجود بوی بد در ماشین لباسشویی یکی از مشکلاتی است که همواره در بسیاری از خانه ها وجود داشته و باعث ایجاد فضای نامطبوعی در محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی که عموماً در آشپزخانه است می شود.

مهندسان نمایندگی تعمیرات ال جی نخست تعداد قطعه های ایراددار، علت خرابی، میزان تعمیرات موردنیاز، هزینه های احتمالی و زمان تعمیرات کولر گازی ال جی را به شما اطلاع می دهند و با توجه به خواسته شما قطعه های معیوب را تعمیر یا تعویض می نمایند.

با تماس با نمایندگی تعمیرات ال جی می توانید از خدمات زیر برخوردار شوید. پاسخگویی شبانه روزی در هفت روز هفته،

 

نمایندگی رسمی ال جی یکی از بهترین و شناخته ترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در دنیاست. برند ال جی بین خانواده ها برندی معتبر است. تعمیرگاه مرکزی ال جی آماده ارائه خدمات به خانواده های ایرانی است. برند ال جی به اندازه ای در دنیا و ایران شناخته شده است که نیازی به معرفی ندارد. بسیاری از کشورها محصولات ال جی را به منزله لوازم خانگی مرغوب به فروش می رسانند.

نمایندگی تعمیرات ال جی در ایران آماده ارائه خدمات به همه هموطنان عزیزمان است و خدمات پس از فروش ال جی را پشتیبانی می کند. یکی از کارهایی که نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران و کرج انجام می دهد تعویض قطعات محصولات ال جی است.

تعمیرات لباسشویی ال جی

ما در این آموزش قصد داریم که نحوه ایجاد بوی بد در ماشین لباسشویی و نحوه برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی را به شما آموزش دهیم.

چرا از داخل ماشین لباسشویی بوی بد به مشام می‌رسد؟

برای بوی بد ماشین لباسشویی دلایل زیادی وجود  دارد که ما امکان توضیح تک تک این دلایل را نداشته و به اختصار شما را با آنها آشنا می‌کنم. برای اطلاعات بیشتر با تعمیرگاه مجاز ال جی تماس بگیرید.

خارج نکردن لباس های خیس از ماشین لباسشویی و نگهداری آنها برای مدت زیاد که علاوه بر ایجاد بوی بد امکان رشد قارچ ها را داده و باعث ایجاد ناراحتی پوستی خواهد شد

بستن درب ماشین لباسشویی بعد از اتمام مراحل شستشو و خارج نکردن لباس‌ها

خشک نکردن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی بعد از هر بار شستشو

 جلوگیری از بوی بد ماشین لباسشویی

سرویس نکردن سالیانه و عدم رسیدگی به تعمیرات لباسشویی ال جی

گیر کردن شی یا لباس در قسمت فیلتر پمپ تخلیه و عدم تمیز کردن آن که شما می‌توانید از آموزش تمیز کردن فیلتر پمپ تخلیه این کار را یاد بگیرید

تمیز نکردن جاپودری ماشین لباسشویی (می‌بایست هرچند مدت یک‌بار چاپودری را بیرون کشیده و آن را تمیز کنید)

این موارد از مهم ترین مواردی است که باعث ایجاد بوی نامطبوع در ماشین لباسشویی میشود که ما به آن‌ها اشاره کردیم

نحوه برطرف کردن بوی بد ماشین لباسشویی

در بالا توضیح دادیم که چون منبع اصلی بو مشخص نیست شما می‌بایست هر چند مدت یک بار اقدام به تمیز کردن فیلتر پمپ تخلیه و چاپودری کنید ولی مهم ترین کاری که شما می‌بایست انجام دهید این است که هر ۶ ماه یکبار دو لیوان سرکه سفید را در داخل ماشین لباسشویی ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه درب ماشین لباسشویی را ببندید

چگونه ماشین لباسشویی را بی بو کنیم

بعد از آن باید برنامه ماشین لباسشویی را روی داغ ترین و طولانی ترین برنامه شستشو تنظیم کرده و اجاره دهید تا عمل شستشو بدون لباس انجام شود دقت کنید اگر برای بار اول است که این کار را انجام می‌دهید و بعد از انجام آن این مشکل حل نشد حتماً مقداری جوش شیرین نیز به محلول سرکه اضافه کرده و این کار را دوباره تکرار کنید شما با  این کار به راحتی از شر بوی بد داخل ماشین لباسشویی راحت خواهید شد.


تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

اگر لباسشویی شما نیاز به تعمیر داشته باشد لزومی به آوردن دستگاه به محل نمایندگی نیست، همکاران ما با یادداشت آدرس شما در کوتاهترین زمان خودشان را به محل خانه شما می رسانند و مشکل دستگاه شما را برطرف می نمایند.

تعمیرگاه مرکزی ال جی همه فاصله های بین خود و مشتری را از میان برداشته است و آماده ارائه خدمات بدون واسطه در سراسر ایران و به ویژه تهران و کرج است.

همه کادر و کاردان ها و کارشناس های نمایندگی رسمی ال جی مهارت و تجربه زیادی درباره انواع لباسشویی ال جی دارند و در دوره های آموزشی ویژه ای همه فنون سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها را فرا گرفته اند.

شرکت نمایندگی تعمیرات ال جی واردکننده همه قطعات انواع لباسشویی های ال جی است و با به خدمت گرفتن مهندسان زبده در این فن بسیاری از عیب های احتمالی لباسشویی های ال جی را در همه جوانب برطرف می نماید.

تعمیرگاه مجاز ال جی

همچنین نمایندگی تعمیرات ال جی با ارائه ضمانت نامه خدمات پس از فروش ال جی، سایر برندهای معتبر را نیز پشتیبانی می کند و آماده خدمت رسانی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی با فراهم آوردن قطعات ال جی و سایر برندهای مشهور و دارا بودن مهارت و تخصص کافی به حل ایراد های احتمالی و تعمیرات محصولات ال جی اقدام می کند و و با افتخار توان جلب رضایت مصرف کنندگان محترم ال جی را دارد و تعمیرات و خدمات آن را به بهترین نحو انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات ال جی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی